Neem contact op
met CyberPeak

Neem de volgende stap naar een veiligere digitale werkomgeving door contact met ons op te nemen.
Volg ons op LinkedIn
Uw naam *
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Onderwerp *
Bericht *
Bedankt, uw bericht is ontvangen.
Vul alle velden in en verzend het formulier.

Meest gestelde vragen

Hier vindt u handige informatie om uw vragen direct te beantwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op; we helpen u graag verder.
Hoe kan CyberPeak mijn bedrijf helpen bij het verbeteren van Cyber Security?

CyberPeak kan uw bedrijf ondersteunen bij het versterken van uw Cyber Security door gedetailleerde evaluaties van uw bestaande beveiligingsmaatregelen uit te voeren, kwetsbaarheden en risico's te identificeren, geavanceerde technologische oplossingen te implementeren, zoals firewalls, Endpoint Security, Mail Security, Web Application Firewalls, en door medewerkers training en bewustwording aan te bieden.

Wat zijn de kosten van een Consultancy opdracht?

Op basis van een vrijblijvende intake maken wij gezamenlijk een voorstel voor de uitgevraagde werkzaamheden.

Doen jullie de volledige installatie bij consulancy opdrachten?

Bij CyberPeak streven we ernaar u volledig te ontzorgen, daarom verzorgen wij ook de fysieke installatie voor u. We zien onszelf graag als uw partner, niet alleen als uw dienstverlener. Daarom stemmen wij alles graag met u af, zelfs als u er de voorkeur aan geeft om bepaalde taken zelf uit te voeren.

Wat zijn de voordelen van PeakCollaboration ten opzichte van PeakSupport en hoe kan het mijn bedrijf nog verder helpen?

PeakCollaboration biedt een breder scala aan diensten dan PeakSupport. Met PeakCollaboration kunnen onze teams efficiënter samenwerken, wat leidt tot verbeterde productiviteit en teamwork binnen uw organisatie. Bij PeakSupport voorzien wij uw team proactief van ondersteuning, maar voeren wij geen operationele werkzaamheden uit.

Wat zijn de voordelen van het hebben van een supportcontract voor mijn bedrijf?

Onze experts zijn beschikbaar via telefoon of e-mail, op uw verzoek. U krijgt toegang tot ons Support Portal, waar u gemakkelijk de status van uw lopende tickets kunt bekijken, evenals die van anderen binnen uw organisatie. U kunt rekenen op snelle responstijden.

Hoe kan PeakProtection mijn bedrijf helpen om efficiënter te opereren of kosten te besparen?

PeakProtection kan uw bedrijf helpen efficiënter te opereren en kosten te besparen door een toegewijd team van specialisten dat 24/7 beschikbaar is en bekend is met uw omgeving. Dit leidt tot een verbeterde productiviteit, lagere operationele kosten en een verhoogde ROI voor uw bedrijf.

Wat zijn de belangrijkste criteria om te overwegen bij het kiezen van een Managed Security Service voor mijn bedrijf?

Bij het kiezen van een Managed Security Service Provider, let op ervaring, dienstenaanbod, schaalbaarheid, SLA's en kosten, zodat u de beste bescherming voor uw bedrijf kunt garanderen.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van een Managed Security Service voor mijn bedrijf?

Managed Security Services bieden bedrijven continue monitoring, proactieve dreigingsdetectie, 24/7 ondersteuning, kostenbesparingen en gemoedsrust door externe experts die de beveiliging van het bedrijf beheren.

Wat zijn de kosten voor een managed firewall?

Wilt u meer weten over de kosten van een Managed Firewall of onze prijslijst? De kosten variëren afhankelijk van factoren zoals de diensten die wij aanbieden, de omvang van uw organisatie en uw specifieke wensen met betrekking tot de firewall.

Wat zijn de voordelen van een managed firewall?

Excellente beveiliging: wij testen alle beveiligingsoplossingen altijd grondig.Schaalbaarheid: de oplossingen kunnen meegroeien met jouw bedrijf.Proactief beheer: wij bewaken de systemen en reageren direct op eventuele beveiligingsincidenten.Expertise: ons team bestaat uit beveiligingsexperts die veel kennis en ervaring hebben.Tijds- en kostenbesparing: U hoeft geen interne middelen en tijd te investeren in het beheer van een ingewikkelde beveiligingsinfrastructuur.Supportservice: ons team staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen

Wat zijn de voordelen van PeakCollaboration ten opzichte van PeakSupport en hoe kan het mijn bedrijf nog verder helpen?

PeakCollaboration biedt een breder scala aan diensten dan PeakSupport. Met PeakCollaboration kunnen onze teams efficiënter samenwerken, wat leidt tot verbeterde productiviteit en teamwork binnen uw organisatie. Bij PeakSupport voorzien wij uw team proactief van ondersteuning, maar voeren wij geen operationele werkzaamheden uit.

Wat zijn de voordelen van het hebben van een supportcontract voor mijn bedrijf?

Onze experts zijn beschikbaar via telefoon of e-mail, op uw verzoek. U krijgt toegang tot ons Support Portal, waar u gemakkelijk de status van uw lopende tickets kunt bekijken, evenals die van anderen binnen uw organisatie. U kunt rekenen op snelle responstijden.

Waarom zou ik een supportcontract overwegen in plaats van ad-hoc ondersteuning te gebruiken?

PeakSupport biedt uw bedrijf gegarandeerde toegang tot deskundige ondersteuning op basis van een Service Level Agreement (SLA). In tegenstelling tot ad-hoc ondersteuning, waarbij er geen SLA met u wordt afgesloten en u alleen betaalt wanneer zich problemen voordoen, garandeert een supportcontract een proactieve benadering en snellere reactietijden. Dit resulteert in een hogere beschikbaarheid van uw IT-systemen en minimaliseert de downtime, wat uiteindelijk kan leiden tot kostenbesparingen en verbeterde operationele efficiëntie.

Waarom is een Support contract van belang?

In een tijd waarin cybersecurity steeds crucialer wordt, groeit ook de behoefte aan gespecialiseerde kennis op dit gebied. Wij kunnen deze specifieke kennis van cybersecurity inzetten ter ondersteuning van jullie organisatie, waardoor er meer aandacht kan worden besteed aan andere aspecten binnen het IT-werkveld.

Wat zijn de kosten van de PeakSupport Dienst?

Geïnteresseerd in de kosten van PeakSupport of onze tarieven? De kosten variëren afhankelijk van factoren zoals de manier waarop we u ondersteunen, de omvang van uw organisatie en uw specifieke vereisten voor de ondersteuning.Na een inventarisatie laten we u graag zien wat de kosten van PeakSupport voor uw organisatie zijn. Als u op zoek bent naar actuele bescherming, waarschuwingen bij incidenten en maximale flexibiliteit bij het kiezen uit beschikbare oplossingen, denken we graag met u mee.

Hoe kan CyberPeak mijn bedrijf helpen bij het verbeteren van Cyber Security?

CyberPeak kan uw bedrijf ondersteunen bij het versterken van uw Cyber Security door gedetailleerde evaluaties van uw bestaande beveiligingsmaatregelen uit te voeren, kwetsbaarheden en risico's te identificeren, geavanceerde technologische oplossingen te implementeren, zoals firewalls, Endpoint Security, Mail Security, Web Application Firewalls, en door medewerkers training en bewustwording aan te bieden.

Wat zijn de kosten van een Consultancy opdracht?

Op basis van een vrijblijvende intake maken wij gezamenlijk een voorstel voor de uitgevraagde werkzaamheden.

Doen jullie de volledige installatie bij consulancy opdrachten?

Bij CyberPeak streven we ernaar u volledig te ontzorgen, daarom verzorgen wij ook de fysieke installatie voor u. We zien onszelf graag als uw partner, niet alleen als uw dienstverlener. Daarom stemmen wij alles graag met u af, zelfs als u er de voorkeur aan geeft om bepaalde taken zelf uit te voeren.

Wat zijn de kosten van een consultancy opdracht?

Op basis van een vrijblijvende intake maken wij gezamenlijk een voorstel voor de uitgevraagde werkzaamheden.

Waarom is Security Consultancy van belang?

Door de expertise van security consultants te benutten, kunnen organisaties een dieper inzicht verkrijgen in de bedreigingen waarmee ze worden geconfronteerd en de mogelijke impact die deze bedreigingen kunnen hebben op hun activiteiten.

Hoe kan Co-Managed Services mijn organisatie meer controle en flexibiliteit bieden over IT-beheer in vergelijking met een volledig uitbestede aanpak?

Wij stellen organisaties in staat, met PeakCollaboration, om specifieke taken of verantwoordelijkheden binnen hun IT-beheer in eigen hand te houden. Dit geeft organisaties meer controle en flexibiliteit om hun IT-middelen en budgetten optimaal te benutten, terwijl ze toch kunnen profiteren van de schaalvoordelen en gespecialiseerde kennis van CyberPeak.

Wat zijn de voordelen van Co-Managed Services ten opzichte van traditionele Managed Services?

PeakCollaboration biedt organisaties de mogelijkheid om samen te werken met CyberPeak terwijl ze toch betrokken blijven bij bepaalde aspecten van IT-beheer, zoals besluitvorming, beleidsvorming en controle. Dit kan resulteren in een meer gepersonaliseerde aanpak die beter aansluit bij de specifieke behoeften en doelstellingen van een organisatie.

Waarom zou ik kiezen voor Co-Managed Services in plaats van volledig beheerde diensten?

PeakCollaboration, onze Co-Managed Service, biedt organisaties de mogelijkheid om samen te werken met CyberPeak terwijl ze nog steeds een zekere mate van controle behouden over specifieke aspecten van hun IT-infrastructuur en -beheer. Dit kan voordelig zijn voor bedrijven die bepaalde interne capaciteiten willen behouden of die behoefte hebben aan meer flexibiliteit in hun IT-beheer.

We gebruiken cookies om uw ervaring met onze website te verbeteren. Meer informatie.

Wordt u aangevallen?

Stand-by